Tema: Re: REQ: Wi-Fi namams
Autorius: donisg
Data: 2014-01-30 11:53:16
Man yra buve keleta kartu, kad prisijungus per winbox configas tuscias. Bet
ant tiek tuscias, kad net default interface'u nera. Padejo prisijungimas is
naujo. Tuo metu pats routeris veike funkcionavo iprastu rezimu.
Taip nutike yra 2-3 per keleta metu ir kruva skirtingu irenginiu.

Config'o reseto nera teke tureti. Speciau gal negerai kas su disku, t.y. bad
sektoriai.