Tema: Re: REQ: Wi-Fi namams
Autorius: Didzkis
Data: 2014-01-30 09:55:41
ok, su šiuo modeliu esu turėjęs fintą. tiksliau du fintus.

vienas klientas persikelinėjo interneto įvadą.
Pernešiau į naujas patalpas, pajungiu - nieko. jungiu prie kompo - nėra konfigo.
Backup džiugina.

kitas variantas.
pradėjo durniuot internetas kitiem klientam. pažiūriu lyg ir norma.
reboot - config nėra. wtf. Backup'as džiugina.
tik kad resetinau jį gal 15minučių, niekaip nenorėjo.

paskutinį kartą tą patį profilaktiškai patikrinus pamačiau kad visi dhcp static surišimai išnykę.
vien dinaminiai įrašai. wtf. reboot.
pasikelia - bet pusė vlan natinimas nevažiuoja. wtf.
iš kelinto reboot viskas pasikrovė.
na dabar jis pakeistas į brangesnį mtik'ą, nors viduriai įtariu tie patys.
gal tiesiog toks modelis papuolė.
kelinta savaitė dirba kaip wifi ap ir problemų nekelia. visi patenkinti.

Nors įranga gera, bet paskutiniu metu įgavau baimės jausmą juos restartint,
neprognozuojamai pasisuka.