Tema: Re: aciu uz mikrotika
Autorius: 499
Data: 2013-11-08 20:57:05
As irgi nusipirkau RB951G-2HnD. Priestai turetas WRT610Nv1, torentus pumpavo
100Mbit (kiek teo optika planas leidzia). O dabar, ant dideliu siuntimo
geiciu, nera pastovumo, greitis <=90Mbit. Cpu apkrova 30-50% tuo metu buna.
Ar CPU apkrova yra geras indikatorius routinimo pajegumui paziureti siuo
atveju?