Tema: Re: aciu uz mikrotika
Autorius: Paul_
Data: 2013-11-08 16:41:04
Pabandyk pakeisti MTU1500 i MTU1300, gal pagreites.

Apie RB750G toki patarima radau cia:
http://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?f=3&t=48195

Dabar galvoju imti RB2011UiAS-IN ir nebesu tikras, kad greiciai bus man
pakankami, nes CPU raso 600MHz (toks pat taktinis daznis kaip
RB951G-2HnD tik neaisku ar Atheros AR9344).