Tema: Re: WiFi AP patikimas su didele aprėptim
Autorius: svk
Data: 2013-11-07 00:30:09
O mane kažkas mokino, kad signalas nuo antenos geriausiai sklinda žemyn.
Gal tiesiog užkelk tą savo wifi daiktą į antrą aukštą ar dar geriau į
palėpę, jei tokia yra, ir žiūrėk problemos pranyks.
Tingiu ieškoti koks ten signalo stiprumas, bet Buffalo WZR-HP-G300NH,
užkeltas į palėpę virš 2 aukšto, veikiantis kaip routeris ir wifi,
aptarnauja kokius 6-7 kompus (dalis laidai, dalis wifi) ir dar kokias 5-7
mobilkas per wifi + tinklinis diskas + media grotuvas (abu ant laidų) +
telikas, tai wifi signalas veikia ir rūsyje dar pusėtinai (per 2
gelžbetonines plokštes, kurios šiltintos = dėtas dar vienas armavimo tinklas
ir lietas betonas. Tačiau kaip routeris - pakimba tas buffalo kartą per
kelias savaites - tiesa perkrauni pasijungęs per naršyklę ir viskas -
fiziškai jau senai jį teko išjunginėt/įjunginėt.

"valdasb"  parašė naujienų news:l5b7ue$72m$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikas

O kas būtent tiksliau situaciją nusakytų? WiFi dėžutė namo pirmam aukšte,
maždaug namo centre. Antram aukšte vaikų kambariai, tai
tiems labiausiai ir lūžinėja tinklas mobilkėms ir planšetams. Vietovė -
kaimas (kažkas panašaus į kolektyvinius sodus), nuo miesto
centro per keliolika kilometrų (čia jei svarbu eterio švara). Vidinės namo
sienos iš plytų. Perdangos turbūt gelžbetonis.