Tema: Re: WiFi AP patikimas su didele aprėptim
Autorius: valdasb
Data: 2013-11-05 18:55:42
Sveikas

O kas būtent tiksliau situaciją nusakytų? WiFi dėžutė namo pirmam aukšte, maždaug namo centre. Antram aukšte vaikų kambariai, tai
tiems labiausiai ir lūžinėja tinklas mobilkėms ir planšetams. Vietovė - kaimas (kažkas panašaus į kolektyvinius sodus), nuo miesto
centro per keliolika kilometrų (čia jei svarbu eterio švara). Vidinės namo sienos iš plytų. Perdangos turbūt gelžbetonis.