Tema: Re: patarimo del routerio TEO optikai
Autorius: mykolas
Data: 2012-12-16 12:10:56
On 2012.12.15 23:01, Dainiushas wrote:
> bet su konfigūravimu home useriui garantuotai bus bėdos

usinu asus wrt n66u- bet su fw problemos nesibaigia...pakankamai 5    gz
nepakuriu...
kai kuriuos irenginius mato, bet ne visus,
laptope esanti broadcom korta galimai nepalaiko 5gz

nusipirkau ne toki asus adapteri ,
http://www.tiptop.lt/asus-usb-n53-dual-band-300mbps
bet situacija nepasikeite, matyt reikes sokti prie tomato, kur 5gz
kanalai nustatyti kitais dazniais