Tema: Re: patarimo del routerio TEO optikai
Autorius: Night
Data: 2012-12-15 12:53:11
Optinis kabelis, atejes i namus jungaisi i konverteri, is kurio iseina jau
tradicinis "tinklo" kabelis, jei taip liaudiskai. Gal ir buna routeriai su
optikos jungtim, bet nezinau, ar cia verta vargti. O routerius paziurek
www.smallnetbuilder.com As rinkciausi toki, kuris turi turi uztikrinta
WAN->LAN pralaiduma, egra Wifi (pagal pageidavimus Wifi standartui), bei kad
palaikytu DD-WRT - sito man truksta ant dabartinio Asus RT56N.

Beje, kiek teko girdeti, Mikrotik routeriai patikimi ir nebrangus
http://www.katalita.lt/produktai/routerboards-mikrotik.html, tik pats dar
niekad neciupinejau.