Tema: Re: Gal kas jau atrišo Mezon Izi?
Autorius: svk
Data: 2011-05-05 11:48:29
O vat skirtumo man nėra: šiuo metu man reikia maršrutizatoriaus
mobilaus. Tai ir izi pakastruotas ir huawey 585 ir kiti analogai -
tinka, jei kaina normali, nes jei kaina nenormali, tai tada jami
telefoną su 22 ir naujesniu ir turi tą patį maršrutizatorių ir ...
telefoną, kai jau nebereiks maršrutizatoriaus (ar tiesiog kaip
atsarginis telefonas bus). Naudos daugiau iš telefono. Tačiau kadangi
perku pats, o naudosiu darbui, kuris man nekompensuos to, tai vat ir
kaina labai svarbus argumentas. Telefonai - dar per brangūs, visi kiti
variantai - kol kas irgi.