Tema: Re: Kas naudoja internetą?
Autorius: Aleksanderis
Data: 2011-05-02 08:44:09
Kitam kartui yra neblogos, gerai žinomos programėlės:

* Process Monitor (http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645) - universalus monitorius, fiksuojantis kas naudoja diskus, registrą, tinklą ir pan.

* CurrPorts (http://www.nirsoft.net/utils/cports.html) - šita veikia Task Managerio principu, t.y. ne fiksuoja kiekvieną įrašą, o tiesiog rodo visus prisijungimus, atidarytus portus ir panašiai pagal atskirus procesus.

* arba paprastesnis variantas, bet ne toks vaizdus - cmd.exe -> netstat -a