Tema: Re: Patarimo del emailo
Autorius: trint <0trysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2011-04-22 17:27:01
Kelios dienos bandymu, kolkas atrodo IMAP kaip ir teisingas sprendimas

On 2011.04.21 19:56, audrius wrote:
> alternatyva imap'ui: normalus trouble-ticket/helpdesk trackingo softas, komercinis arba free, pvz kayako, cerberus helpdesk, collabtive, osticket, zendesk... tik tiek, kad cia jau dalis crm'o gaunasi, tai skaudes idiegiant ir reikes pasvert visus +/-
>
> "trint"<"0trysdu(trint)"@gmail.com>  wrote in message news:iomdjk$n81$1@trimpas.omnitel.net...
>> Zodziu yra imones emailas. iki siol viskas buvo o.k viskas per pop3,
>> vienas zmogus gauna laiskus ir i juos
>> atraso.
>> Atsirado poreikis , kad ta pati pasto adresa tikrintu ant keliu
>> kompiuteriu ir atrasinetu irgi is keliu kompiuteriu.
>> BET, kad like 2 kompiuteriai matytu ka atrase trecias ir atvirksciai.
>>
>> Dabar naudojam thunderbird, pats pasto acc patalpintas serveriai.lt
>> 2 pc su mac osX, vienas su win7.
>>
>> Kokie butu sprendimo variantai?