Tema: Re: patarkiti wifi routeri
Autorius: kaiser
Data: 2011-04-22 08:36:13
Google tau padės ;) D2 įtariu tik tam tikriems interneto tiekėjams buvo
tiekiamas. Pvz. Virgin Media UK. Todėl oficialiuose FTP sunkiau su FW
šiai revizijai. Lenkiškam D-Link FTP buvau radęs ir D2 FW, bet su ja
IPTV normaliai neveikė. Dabar naudoju iš čia paimtą: http://goo.gl/RJLBN
(nuorodos puslapio apačioje) ir esu juo patenkintas.

___
kaiser