Tema: Re: kabelinskai didmena Kaune
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-19 16:04:58
ELPA siūlo jų teigimu UTP Cat5E, bet ne iš vario, o iš aliuminio. Noname. Jų teigimu - "charakteristikos net šiek tiek geresnės nei Cu šerdies". Esą vienintelis minusas - neperlaužti. Duomenų lapas/gamintojas/bet kas - nesakys. Ar yra kokios nors patirties? nes man tai nonsensu kvepia, nors kaina ir daugiau kaip perpus pigesnė. Bet gal aš ko nežinau...