Tema: Re: Beda su prisijungimu prie serverio
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-04-02 01:13:15

> Gal ir nesuprantu, tačiau naudojuosi kartais RDC tarp XP ir MAC<->XP
> kompų. Kadangi XP - tai senoka versija to RDP ir man nepatinka nei
> greitaveika, nei apkrovimai, nei apskritai. Nors galuose ale Mb'itiniai
> pralaidumai, tačiau darbas lievas. Kompai - paprasti PC ir viskas
> pasileidinėja kelis kartus lėčiau. Tokia vat patirtis ir dėl to
> nenorėčiau taip dirbti su kokia programa. Kartais prisijungti, kažką
> pasidaryti nutolusiai - ok.

nu bet tas tikrai netrukdys buhalterei. per RDP lėtai piešia bitmap'us,
visokie ale ekseliai eina be problemų

> Viskas ok, bet reikia konfigūruoti kažką, kai tuo tarpu turint normalų
> klientą visos konfigūravimo bėdos nukrenta.

kaip jau minėta - W2K8, easy print'as ir turi savo default printerį
aname gale be jokių papildomų pastangų.

> Aš galiu interneto kavinėje pasijungti, pažiūrėti, atsispausdinti ir nei
> man reikia prašyti konfigūruoti, nei instaliuotis kažkokius draiverius,
> nei apskritai kažką neįprasto daryti. Ir ryšio man pakanka na tarkime
> 20kbs - bet koks mobilus sueis su lėvu GPRS. Ar veiks tavo terminalkė
> apskritai tokiame ryšyje?

kokį prisijungimą prie ko kokiu būdu turi omeny? O šiaip, su 33.6 RDP
taip pat veikia normaliai

> Kainuoja galų gale viskas - truputis serverio resursų daugiau, truputis
> specialstų konfigūratorių ir prižiūrėtojų, truputis vienokių ar kitokių
> licencijų, naudotojų ar CAL'ų.

o tai alternatyvos už pigiau?