Tema: Re: Ką patarsite wifi, jei aplink daug tinklų?
Autorius: svk
Data: 2011-03-30 16:21:33
Turintiems stiklinius rutulius ir šiaip nusimanymą tinkluose: KODĖL:
jau rašiau, kad yra daug tinklų aplink. Oficialiai radau 12 jų. Kanalus
maždaug surašiau. Ant 11 kanalo yra net 5 iš 12 tinklų! Na permečiau aš
ant 3 kanalo ir neveikia - tiesiog dingsta internetas, veikia lėtai,
vienos bėdos. Atmečiau atgal į 11 - veikia kaip bitė. Kodėl?