Tema: Re: isipjovimas i optika
Autorius: ejs
Data: 2011-02-16 14:54:58
On 02/16/2011 07:21 AM, Ramunas wrote:
> As nelabai suprantu vieno dalyko. Kam is movos daroma 12 skaidulu atsaka
> i spinta lauke kurioje statoma kazkokia aktyvine iranga.

įtariu neblogą rezervą. Pagal sklypų dydžius, atmetus neleidžiamas
užstatyti zonas, gali tilpti 20-30 namų. Plius dar neaiškaus statuso
zona (pagal rajono BP ten komercija, bet užkampis toks, kad komercinė
zona man niekaip nesipiešia) kitoje kelio pusėje.

> Jungiami 5 namai, tarkime po 2 skaidulas-, gaunasi 10 skaidulu, dvi lieka
> rezerve. Tagi klausimas kam reikalinga aktyvine iranga lauko spintoje
> jei galima tas skaidulas atsakojant isdalinti i kiekviena objekta.
> Arba yra kita scenarijus kuomet is optinio kabelio jums duos tik 2
> skaidulas, tuomet, zinoma reikes aktyvines irangos atsakojimams daryti i
> tuos į objektus.

labiau tikėtinas scenarijus.

> Optiniu keitikliu veikimo atstumas standartiskai yra 10 - 20 km yra
> tokiu kurie dirba ir 70 km atstumu bet jie brangus. Na ir dirbant
> dideliais atstumais geriau naudoti dvi skaidulas ne viena.

iki keitiklio galėtų būti 5-7 km.

> Pamastymai del irangos lauke. Jei yra galimybe geriau laikyti aktyvine
> iranga patalpoje. Lauke daryti tik pasyvinius atsakojimus.

priėjimo problemos.

> Įdomu kas ten per zveris ta iranga jei ji naudos 400 W elektros.
> Komutatorius su GBIC portais na gal kokia 40 W naudoja. Lauke esanti
> spinta jei joje bus statoma aktyvine iranga turi palaikyti temperaturos
> rezima. Jei lauke -25 spintoje visada turi buti teigiama temperatura,
> spinta turi buti hermetiska, t.y. jon neturi patekti dregme.

dėl 40W kažkaip abejoju. Turiu numestą HP su 24 portais ir GBIC'u -
berods 100W. 12U, manykim kad užimta 50% - jau gaunam 600W. Tik ką ten dėti?

> Tie klausimai man kazkiek migloti ... galu gale galime susiskambinti ir
> visus klausimus smulkiai isisaiskinti. Nes as dar pilnai viso projekto
> neisivaizduoju. Mazokai tu cia papasakoji :)

Projektas bus kažkada (tikiuos šį pavasarį ;)
Dabar detaliam plane numatom trasų vietas ir antžeminius elementus (va
su jai ir kebliausia). O skambyti nelabai turiu kam. Su TEO miargaitėm
kalbėti beviltiška, o kiti žinomi optikai gyvena pajūryje.

--
  ejs