Tema: Re: isipjovimas i optika
Autorius: Ramunas
Data: 2011-02-16 14:21:30
As nelabai suprantu vieno dalyko. Kam is movos daroma 12 skaidulu atsaka i
spinta lauke kurioje statoma kazkokia aktyvine iranga.
Jungiami 5 namai, tarkime po 2 skaidulas, gaunasi 10 skaidulu, dvi lieka
rezerve. Tagi klausimas kam reikalinga aktyvine iranga lauko spintoje jei
galima tas skaidulas atsakojant isdalinti i kiekviena objekta.
Arba yra kita scenarijus kuomet is optinio kabelio jums duos tik 2
skaidulas, tuomet, zinoma reikes aktyvines irangos atsakojimams daryti i
tuos į objektus.
Del optinio kabelio. Siais laikais multimode praktiskai niekas nenaudoja.
Visur klojamas sigle mode optinis kabelis.
Yra optiniu keitikliu kurie moka dirbti viena skaidula (perdavimas -
priemimas dirba skirtingais bangos ilgiais). Tiesa, jie yra siek tiek
brangesni.
Optiniu keitikliu veikimo atstumas standartiskai yra 10 - 20 km yra tokiu
kurie dirba ir 70 km atstumu bet jie brangus. Na ir dirbant dideliais
atstumais geriau naudoti dvi skaidulas ne viena.

Pamastymai del irangos lauke. Jei yra galimybe geriau laikyti aktyvine
iranga patalpoje. Lauke daryti tik pasyvinius atsakojimus.
Įdomu kas ten per zveris ta iranga jei ji naudos 400 W elektros.
Komutatorius su GBIC portais na gal kokia 40 W naudoja. Lauke esanti spinta
jei joje bus statoma aktyvine iranga turi palaikyti temperaturos rezima. Jei
lauke -25 spintoje visada turi buti teigiama temperatura, spinta turi buti
hermetiska, t.y. jon neturi patekti dregme.

Tie klausimai man kazkiek migloti ... galu gale galime susiskambinti ir
visus klausimus smulkiai isisaiskinti. Nes as dar pilnai viso projekto
neisivaizduoju. Mazokai tu cia papasakoji :)