Tema: Re: Koks WIFI routeris tai gali?
Autorius: kaiser
Data: 2011-01-13 11:33:06
Parsiuntimas 3MB/s mane dar tenkintų. Bet pasirodė, kad ir su upload'u ne
kas. Kadangi siunčiu ir iš užsienio trakerių, o kai kuriuose iš jų
reitingą kur kas sunkiau palaikyti nei LM ar torrent.lt, tai pasijaučia
ant reitingo... O tas, savaime aišku, nėra gerai.
Trumpiau tariant, susidariau įspūdį kad pilnaverčiam torrent siuntimui
maršrutizatoriai nelabai tiks.