Tema: Re: Koks WIFI routeris tai gali?
Autorius: Vytas :)
Data: 2011-01-13 11:02:08
Na pas tėvus veikia ant Foneros 2.0n, tai torrentai greičiu neblizga.
Pas mane ant eTrayz NASo sukasi, tai irgi iki 3MB/s. Tačiau mane tai
tenkina, kadangi torrent failiuką galiu įmesti iš darbo ar netgi
telefono, o kai parvykstu namo, jau viskas būna vietoje. O taip kad
kažko prireiktų "čia ir dabar" pasitaiko labai retai, o jei jau taip
nutinka, galima tada ir per kompą siųst.