Tema: Re: Patarimo del irangos
Autorius: Homer
Data: 2010-11-22 23:20:21
ta naudotojo id ir slaptazodi zebra susieja su kompiuterio wifi plokstes mac
adresu. taigi tau reikia irenginio kuris dirba AP client router rezimu.
Ir jeigu paprastai pajungus kompa per routeri neis ivesti id ir pass, tada
ant laptopo pasidarysi routerio mac adresa, prisijungsi prie zebros susivesi
kodus, tada galesi vel jungt routeri ir sekmingai naudotis.

"Nabletas@Home"  wrote in message news:ice8pv$173$1@trimpas.omnitel.net...

Pasirodo nelabai suprantamai paaiskinau.
Teo wifi zonoje prisijungus su kompiuteriu reikia suvesti (exploreryje)
naudotojo id ir slapdazodi. Man reikia tokios irangos guri galetu butent ta
darba ir padaryti ir jau routerio antrame gale tureti free interneta be
jokios autorizacijos. Ir galimybe pasijungti prie interneto daugiau nei
viena kompiuteri.