Tema: Re: Patarimo del irangos
Autorius: Nabletas@Home
Data: 2010-11-22 19:21:03
Pasirodo nelabai suprantamai paaiskinau.
Teo wifi zonoje prisijungus su kompiuteriu reikia suvesti (exploreryje)
naudotojo id ir slapdazodi. Man reikia tokios irangos guri galetu butent ta
darba ir padaryti ir jau routerio antrame gale tureti free interneta be
jokios autorizacijos. Ir galimybe pasijungti prie interneto daugiau nei
viena kompiuteri.