Tema: Re: IT Administrator/Network Administrator atlyginimas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-04-15 10:49:49
2010.04.14 17:58, Modestas rašė:

> Man tas atvejis neprimena nei žyduko, nei sudėtingos problemos. Užtat žinau kas barklėjaus banke sugrius rimtai ir ilgam ;)

Sūnus advokatas ateina pas savo tėvą, seną advokatą.
-Tėve, gali mane pasveikinti. Aš laimėjau bylą, kurios tu negalėjai
laimėti 15 metų.
-Reiškiu tau užuojautą.-tarė tėvas.
Sūnus nustebęs, o tėvas tęsia,- tu ką tik sunaikinai pagrindinį šeimos
pajamų šaltinį, kuriuo ji naudojosi šiuos penkiolika metų.

--
  ejs