Tema: Re: IT Administrator/Network Administrator atlyginimas
Autorius: Naras
Data: 2010-04-13 10:33:17
skaiciuok didziuju kompaniju atmazus "krize pize" ir panasiai :D
rimtai nera taip kaip noretusi :)

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message
O tai tos atsilaisvinusios aukstos kvalifikacijos vietos tuscios liko?
As ta ir turiu omenyje, kad turejo prasislinkti is apacios i virsu visa
grandine.
Nes tuo metu kai barklajus zmones rinkosi, lygiagreciai maciau ir alnos ir
berods bliubridzo skelbimus, kad iesko adminu.

azartas