Tema: AW: Įrankiai vertimui
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-22 12:42:04
paprastai, kiek yra tekę versti programų aprašymų, programos kūrėjas
pateikia savo tipo excelio ar acceso programikę su ekstrahuotais tekstais,
kur darbas grynai rankinis ir to VERTIMO įrankiu nepavadinsi, tai greičiau
teksto ištraukimo/sukišimo (lokalizavimo) įrankis. Tad kaip tekstą
ekstrahuoti ir paskui sukišti atgal, tai ne mano reikalas :), bet
išekstrahuotą tekstą versti galima įvairiais įrankiais (CAT-Tools),
priklausomai nuo to, kokiam formate gauni tekstą. Taip gali užtikrinti,
pvz., nuoseklų tų pačių terminų ir frazių ar pan. vertimą.
Visgi įtariu, kad Edvinas klausia ne apie vertimo, o apie LOKALIZAVIMO
įrankius, kaip jau prabėgom paminėjo Rimas