Tema: Re: Įrankiai vertimui
Autorius: Edvinas
Data: 2010-06-21 14:19:51
On Mon, 21 Jun 2010 14:10:59 +0300, Rimas Kudelis wrote:

> Aš čia rašiau ir tryniau, rašiau ir tryniau... realiai neturiu ką
> patarti dėl pačių *įrankių*...

Na, aš gal nelabai ten tiksliai problemą aprašiau :) Norisi pasirinkti tokį
daugiakalbystės realizavimo būdą, kad ateityje galima būtų nesunkiai
išsitraukti iš programų kodo tai, kad neišversta, lengvai pridėti naujas
kalbas ir t.t.

Iš esmės patiko GNU gettext paremtas daugiakalbiškumas, kaip suprantu ten
pakankamai nesunku atlikti mano aukščiau aprašytus uždavinius. tik
klausimas kaip visa tai draugaus su Mikrominkšto programinimo
technologijomis...

--
Edvinas