Tema: Re: World Backup Day
Autorius: Bronco
Data: 2021-03-26 19:43:23
On 2021-03-26 18:28, benamis wrote:
> hmmm, sudomino acronis wd.
>
> Kaip cia geriau padarius? Yra stacionaras (aka pagrindinis) su wd
> diskais ir kalnas laptopu. Kaip suprantu ten kur sukasi softas turi buti
> ir WD diskas. Tai per tinkla pabackupinti nelabai gausis?

Tame kompe, kuriame leidi Acronis WD Edition, turi būti vidinis WD
diskas ar prijungtas išorinis WD diskas, o į kur bakupinsi ir ką
bakupinsi nėra jokių apribojimų. Bent jau taip buvo seniau, gal niekas
nepasikeitė iki šiol, seniai nesidomėjau, nes nebuvo poreikio.

Jei nepasikeitė, tai pakanka į bet kurį kompą įbrukti bet kokį išorinį
WD diską ir gali bakupint. Be to, nėra sunku pačiam patikrint, softas
free... Man atrodo jis jau instalo metų pasitikrina, ar jį tenkina
sąlygos, t.y. ar jam tinkamas WD diskas pajungtas.