Tema: Re: World Backup Day
Autorius: bat0nas
Data: 2021-03-25 12:09:58
On 3/25/21 12:02 PM, Zyza wrote:
> EaseUS Todo Backup daro pakankamai daug ir nemokamai :) Vienintelis
> dalykas, kad sisteminių diskų nebackupina / nerestorina. Dėl 2012
> kažkaip sudvejočiau ar geras daiktas... ar tikrai visokius particijų /
> formatų tipus atpažins? Man viena sena backupinimo versija sakė wtf, kai
> pamatė GPT.

Mano klaida. Ne 2012, o 2021. Sorry.
Na prieš įsigydamas aš skyriau gal net per daug laiko, nei reikėtų.
Testavau trial ir demo jau atsirinkęs.

EaseUS - nevertinau (arba nepamenu, kodėl atmečiau). Bet jeigu tikrai
nemokamoje versijoje yra Incremental - didelis pliusas.

Bet kokiu atveju - man reikėjo kažko patikimo "3-2-1 backup" konceptui.
Tad atsirinkau Acronis.