Tema: Re: AM2 ausintuvas
Autorius: MRT
Data: 2008-04-27 23:38:25
> Matai, jei 14 Lt totali kapeika, tai uz 2 totalias kapeikas jau galima
> nusipirkti ir siek tiek tylesni, ir pilnai tinkanti AM2 socket'ui cooler'i
> (Turiu omeny Alpine 64) ;) O jei jau zaisti ir daryti kazka panasaus..

Tada imk ta Alpine64 :) .. man visai patiko tas sprendimas
pakabinti karlsona ant tokiu gumyciu (na jos matosi sonuose)..

PS. Rekomendacija paremta truputi silpnesniais 65W procais..
Jiems uzdejus AC neprireike kazko "rimciau" dairytis - rezultatas
tikrai tenkino, taigi nezinau kiek smagiau butu 100 Lt eiles cooleris.

PSS. Q6600 + nexus = nelabai patiko rezultatas, t.y. nei vienas, nei kitas nepatiko:
http://www.gerakaina.lt/new/product_info.php?cPath=85_116_115&products_id=447231
http://www.gerakaina.lt/new/product_info.php?cPath=85_116_115&products_id=376792