Tema: Re: AM2 ausintuvas
Autorius: Vytautas
Data: 2008-04-26 22:45:15
Nera auksti, bet ar i micro atx tilps neisivaizduoju. Pas mane dezes visada budavo midi : ). Siaip nustebau, nera labai didelis, ismatavimai parasyti, gali pasiziureti pats. Bet kaip minejau neaktualu, nes netelpa i AM2 socketa.

Del tavo silencer jei nepastebejai taip pat neskirtas AM2 soketui.
"Soc.940/Soc.939/Soc.754"

Sitas reklamuojasi "tik" 20 dba, bet jauciu cia minimum:
http://www2.gnt.lt/scripts/DBMNet.dll?TuoteTiedotST?TUOTEKOODI=AD-7311SE00DC01&V=1&ID=971&HINTA=11.68&LANG=0
turetu triuksmaut ne maziau nei boxinis pagal kaina.

Ieskau kitu variantu. Jei pamatysi ka padoraus iki 100 lt, pasakyk : )