Tema: Re: Seagate 7200.11 500gb
Autorius: nezinau
Data: 2008-04-27 20:27:09
man uzsilenke - tiesiog ijungiau ryte kompa ir girdziu kaip jis klaksi ir
nieko nevyksta... taip ir klaksesjo kad ir ka bedarytum... o isankstiniu
pozymiu jokiu nebuvo... atidaviau pardavejui, tai kol kas nebuvo kada
uzvaziuoti paklausti ar pakeite/sutaise.... nuo pirkimo buvo praeje gal
kokios 2 savaites.
 turiu dar viena toki pat, tai kol kas viskas gerai, tikiuosiu taip ir bus
:)