Tema: Re: Seagate 7200.11 500gb
Autorius: Smirgelis
Data: 2008-04-27 17:35:11
Lyg ir susitvarke, man atrodo cia nuostabusis asuso CnQ softas, nes
pastoviai reguliuodavo cpu frequency(nepriklausomai nuo apkrovimo)
1000mhz-->1600-->2000-->2600 ir vel viskas ratu tai ir sukeldavo ta
garsa,nors cpu gi garso nekleidzia, neisivaizduoju kas ten galejo but. PS
dabar vista isvis nereguliuoja cpu daznio,nors nustatytas power saving
rezimas (vista)