Tema: Re: USB ir kompiuterio pakibimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2008-04-15 01:03:16
Siuo atveju is lubu ir kambario lempu seseliu ir ju pokrypu sprendziu:(Seip bent amziu kompo parasyt reiktu, jei nezinai nieko konkretaus, tai bent orientuotis ar cia koks PII ar C2D :D)
Paziurek kokiu nors jumperiu, bios settingu kurie leistu paleisti pc is usb dalyko.. Pas mane parasyta "USB-PWR" prie jumperio.. Manau biose irgi gali but kas nors susije su power-on-usb or smth.
Dar galima megint updeitint biosa, gal nesusikalba su usb kontroleriu, ir mano kad tai kokia klaviatura su power on mygtuku ispaustu..