Tema: Re: USB ir kompiuterio pakibimas
Autorius: MRT
Data: 2008-04-15 00:03:42
> jokios paslapties, tik iki jo man vazhiuoti per visa miesta. shiaip tikejausi atsakymo ish susidurusio su tokia problema o nei ish
> nieko nenutuokianchio ir mananchio, kad jam atsakyma pakuzhdes kameros modelis

Galima pagalvot kad cia tokia dazna problema, su kuria praktiskai
visi kompiuterastai susiduria bent karta per savaite.. is lempos galima
patarti paziuret ka matkes gamintojas naujesnese BIOS versijose pafiksines..
Dar pa prikolu pabandyt Start > Turn off.. ir tiesiog isjunginejant spaudziant Power..