Tema: Re: DELL Inspiron 1526 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2008-04-04 00:30:53
nu ash sau, tiksliau fejai, D430 emiau....kol kas tik dzhiaugsmas. Kita
vertus, nc6320 irgi pakankamai dzhiugina. Btw, gal zhinai situacija su SSD?
Abo 1.8" ir 4200rpm chiulpia gausiai.....

Tiesa, T serija yra number one, bet nevisada gaunasi paimt del visokiu
objektyviu ir subjektyviu priezhaschiu.

--
Dainius