Tema: Re: DELL Inspiron 1526 +/-
Autorius: HotHead
Data: 2008-04-04 00:19:09
4 kartus keistas HDD per 3 metus, bet beda tame buvo, kad HDD 50gb/7200rpm,
tad labai jau trapus.
+ klava + motina.
Kaip bebutu, per 3 metus sumoketi 500-800 lt ir gyventi ramiau yra tikrai
svarbiau, nei ieskoti pigesniu daliu ir gauti jas per 10-30 dienu, kai
garantinis viska sutvarko per 2-3 dienas.
Beje cia yra tik mano IMHO