Tema: Re: del interneto sharinimo
Autorius: Eex
Data: 2008-03-31 17:04:32
vat cia klausimas idomus.
bet man kazko svieciasi, kad kai kas nors bandys jungtis prie sharinamo
bevielio neto, kazkaip windausai xp turetu sureaguot? ar ne?
nes pvz ruteryje, kuris dalina interneta ir per antenas, yra tokia "client
mac table". ten suvedi kompu, kurie gali naudotis netu mac'us ir psio.
niekas kitas nepasinaudos.