Tema: Re: del interneto sharinimo
Autorius: Eex
Data: 2008-03-31 17:01:06
zinai, turiu jau viena galvos skausma su ruteriu :)
cia postinau kazkur savo problemas su linksys ruteriu wrt...
kompo ijungimas - neproblema. laptopai tikrai naudosis tinklu, kai
stacionarus kompas bus ijungtas. mane labiau domina ar pavyks imti interneta
per laida, o sharinti per antena be dideliu vargu, beigi +dar viena tinklo
korta.

del ruterio ir mac'u - viskas ok. ruteris "nusiflashina" kurio nori kompo
mac'a (kuris yra priristas pas tiekeja) ir vsio.