Tema: Re: Kokį laptopa su numpadu rinktis?
Autorius: android
Data: 2021-02-18 14:02:44
ovat as kaiptik 24" pardaviau butent po to, kai pasijamiau 17" NB. Todel, kad tas tapo
nebereikalingas.
Senai tas buvo, per ta laika rezoliucijos siektiek pakito, dabar vel uzsigeidziau didelio ekrano ant
darbo stalo namie ir nusipirkau 32" paprasta naudota TV uz "pora euru". Prijungiu per HDMI prie to
17" Inspirono.

Pas mus skirtingas NB naudojimo pobudis, as nesitampau jo KASDIEN. Tiksliau, senai senai, kai
reikejo tampytis - turejau ziauriai faina Latituda 12". Labai megau.