Tema: Re: Kokį laptopa su numpadu rinktis?
Autorius: android
Data: 2021-02-18 13:53:45
Probook yra small business klases.
Kokybe priklauso ne nuo gamintojo, o nuo NB klases, kas reiskia idetu pastangu kieki ir medziagu
kokybe, naudotu sukurti aparata.
Visi be isimties gamintojai turi kokybines klases - Business, Home (Consumer), Gaming. Atitinkama
iranga ir kaina. Tarp ju poklases - Small business, Education (Students), Entertainment, etc.
Taigi tiek Acer tiek ir Asus ir kiti gali turet gerai isdirbtus patvarius modelius, tik kaina bus
atitinkama.
Taipogi esu mates tragiskai sutrintu Probooku, nepagalvotum, kad tokia griuvena gali sietis su
zodziu Business, tegu ir Small.