Tema: Re: laptopas AutoCAD/Revit
Autorius: pininfarina
Data: 2021-02-15 20:21:12
Dėkui už mintis.

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz"  wrote in message

2021-02-15 16:33, pininfarina rašė:
> Tai gal neverta prasidėti su atskira grafika, kurią dar ir aušinti
> reikia...

Įdomu būtu palyginti Intel vs Vega šiose programose.

> O 16 ram užtenka, ar 32 juntamai geriau?

32 - juntamai geriau. Bet skirtumas tarp 24 ir 32 juntama tik dideliuose
modeliuose ir tik juos gerokai detalizavus.
Tai pat Revit'e daug duoda modelio optimizavimas - susitvarkyt elementų
LOD, atskirti dalis, detalizacijas daryti pagal BIM XP, susitvarkyti
vaizdų filtrus.

> O i5/i7- didelė reikšmė?

Modeliavime - ne. Ten nėra tokių duomenų srautų, kurie būtų palankūs i7.
Renderinguoe - ko gero yra, bet su jais man mažai tenka susidurti. Pvz
Twinmotions svarbiau grafinė plokštę nei procesorius - su scenos
tvarkymu dirbi žymiai daugiau nei su galutinius renderingu.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody