Tema: Re: laptopas AutoCAD/Revit
Autorius: pininfarina
Data: 2021-02-15 16:33:21
Tai gal neverta prasidėti su atskira grafika, kurią dar ir aušinti reikia...
O 16 ram užtenka, ar 32 juntamai geriau?
O i5/i7- didelė reikšmė?

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz"  wrote in message

2021-02-15 14:25, pininfarina rašė:
> Studentas skundžiasi, kad senukas Probook dūsta.
> Kas atitiktų minimalius reikalavimus?

Dabartinis Autocad yra blogis. Revit pusėtinai veikia su Intel
integruota. Aišku dedikuota grafika yra geriau.

Viskas priklauso nuo darbo pobūdžio. Kadangi aš Revit dirbu su modeliais
ir sprendiniais, man renderingas yra beveik nereikalingas, tai ar vaizdą
sugeneruos per 0.5, ar per 0.4 sek, man didelio skirtumo nėra. Labiau
stabdymas pasireiškia su neoptimaliais 3D modeliais (ypač iš visokių
gamintojų, kurie ūberdetalizuotą DWG failą įvelką į Revit family).

Renderingui reika pasirinkti platformą (Lumion, V-Ray, Twinmotion, etc)
ir su ja dirbti. Būtų geriau jie ji palaiko GPU renderingą, tuomet yra
prasmė investuoti į geresnį GPU.

> Ar užtenka šiuolaikinės integruotos grafikos, ar reikia rimtesnės?
> Su Quadro, mačiau, dar yra, visokių 1660 tai nebelikę :(

Žymiai labiau padeda duagiau RAM. Turėjau vieną modelį, kuris apsuko
Revit->DWG->Sketchup->DWG kelią, kelis kartus išstorėjo (200 MB DWG
vietoje ~7 MB RVT) ir su AutoACD ant vidutinio kompo nelabai atidaromas.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody