Tema: Re: Kokia vaizdo plokšte prikonstruoti Asus Pro H410T motinai
Autorius: accu
Data: 2021-02-09 15:53:18
On 2021.02.09 15:25, Bronco wrote:
> Susiradau aš jos aprašymą, tai ką galiu pasakyti - jei norėjai malkas
> vežiot, nereikėjo mini kuperio pirkt ;)

Čia jau nuo pradžių lempa, kad dėtas akcentas į pagr. plokštę, o ne visą
turimą sistemą. Nebent tikslas neatskleist iškart visų kortų ir kuo
ilgiau išlaikyt intrigą :)

Noras/poreikis turėt fanless sistemą - normalu, šiuo atveju kaip ir
nesvarstoma gerai tai ar blogai. Tuo labiau po ranka fanless Akasa Euler
M, tai jaučiu šokią tokią pareigą ir užtart kolegą ;)

Turėtų tas žaislas Thunderbolt'ą - pvz. Razer Core X ir dedam ką norim.
https://www.amazon.de/-/en/External-Graphics-Thunderbolt-Windows-Laptops/dp/B07D4NBPBC/

Imt dar vieną pliką (be RAM, be SSD) AMD Ryzen 7 PRO 4750G sistemą iš
ten pat? Tada reik rast klientą dabartiniam H410+10700+korpusas
komplektui. Sprendimas toks su nusibaudimu ant xxx EUR :)

--
accu