Tema: Re: Kokia vaizdo plokšte prikonstruoti Asus Pro H410T motinai
Autorius: accu
Data: 2021-02-09 13:50:47
On 2021.02.09 12:52, siGis wrote:
> Toje ploksteje nera pci-e jungties tai man nelabai aisku kaip butu
> galima prijungti vaizdo plokste. Reikia mini pc-ukui kurio maitinimas
> isorinis 19,5V 9,3A. Vietos visai nedaug. Gerai butu su pasyviu
> ausinimu. Gal butu galima prikonstruoti isoreje, ar imti gatava isorini
> vaizdo spartintuva. Nereikia paciu brangiausiu.

Kol kas nesuprantamas prisirišimas prie konkrečios pagrindinės plokštės,
kai kalba turėtų eit apie konkretų produktą kaip bendrą visumą.

Man toks įtarimas, kad pačioj pradžioj sufeilinta su krypties
pasirinkimu. Ar AMD Ryzen 7 PRO 4750G su Vega8 nėra tai ką daktaras
prirašė? Tie patys 65W TDP fanless išpildyme (DeskMini X300).
https://www.cirrus7.com/produkte/cirrus7-incus/

--
accu