Tema: Re: Reikia switch'o
Autorius: Arj
Data: 2021-01-13 12:08:50
su tokiu budzetu - imt pirma pasitaikiusi kuris tinka
gabaritais/tvirtinimu. Nepamirst ausinimo - nors ten pas juos ir
nedidelis elektros suvartojimas, bet ikisus kur siknoj spinteles ir dar
uzdengus, gali gautis kad gyvens nuolat padidintoj temperaturoj.

Dar galima alternatyva - antras access pointas aka routeris -
gigabitinai kainuoja panasiai, turi kaip taisykle tik 4 portus, bet
uztat galimybe wifi covarage pasigerinti jei kuriam kampe netraukia,
likusius laidus atsitempti is pimro routerio.