Tema: Re: Reikia switch'o
Autorius: Dovydas
Data: 2021-01-13 11:55:55
imho, gamintojas px, jei nieko kritisko nejungi.  tik nezinau ar esu
mates pas "tplinkinius" maitinima prieky. aisku visada galima atsidaryt
korpusa ir laideli prilitavus per bet kur isvest :)

as kaip mikrotiku megejas imciau turbut
https://mikrotik.com/product/RB260GS
jam maitinima gali per poe paduot, o ir laidas prieky, bet tau skyles
vienos truksta, tai teks du imt :)

arba cia kazkokia naujiena nebandyta dar ziur yra
https://mikrotik.com/product/css610_8g_2s_in