Tema: Re: Oksimoronas: laptopas žaidimams
Autorius: etikmat
Data: 2020-12-17 09:29:06
"Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message news:rrd84b$ar0$1@news.omnitel.net...
> Pirmininkas explained on 2020.12.16 :
>
> tai ir lenovo sugalvojusi šią schemą ir ji veikia (tiesa dažniausiai ją
> pigiausiems modeliams taiko) t.y. pirkdamas kaip ir gauni 24 mėn.
> garantiją, bet yra žvaigždutė su išaiškinimu, ir dar  bent jau aš
> negirdėjau, kad būtų už tai juos padulkine europoj.

konkreciai lenovo ar gudriasiknius?

nesvarbu kas parasyta popieriuose, fiziniam 2 metai garantja. as asus esu parurines. berods nexus 7 po metu pradejo dzergzt dinamikas, nunesiau i garantini, sutvarke per pora sav. po 4 men tas pats, sakau grazinkit pinigus, nx man reikia kad pasibaigus garantijai vel sugestu, jei jau jis pastoviai genda. nu ir prasidejo, "turi 3 kart sugest", garantija metams, neremontuosi diagnostika kainuoja ir t.t.
kreipiausi i vartotoju teises, po keliu dienu skambutis: "i kokia saskaita pinigus pervesti?"