Tema: Re: Oksimoronas: laptopas žaidimams
Autorius: Arj
Data: 2020-12-16 17:49:55
aiskinu - pagal istatymus, fiziniams asmenims kai kurioms prekems
privaloma 24men garantija, bet ji neprivaloma juridiniams; Gamintojams
Lt istatymai px, EU jie suteikia (=apmoka) 1 metus;
didmenininkai su fiziniais nedirba, o juridiniams jie suteikia tiek pat
kiek jiems duoda gamintojai; O mazmenininkai sitoj vietoj turi verslo
rizika - uz gedimus tarp 1 ir 2 metu moka is savo kisenes - naturalu kad
tokiu atveju pasiusti nx noras didesnis, ir skytech'as cia nixuja
nesisiskiria nuo kitu kontoru.