Tema: Re: Pelytės
Autorius: useris
Data: 2020-10-14 12:57:43
Aš galiu pasidalinti savo patirtim su Logitech MX Master. Prieš tai naudojau
legendinę MX518, kelis kartus buvo laidas keistas, į sieną paleista, bet
ilgai tarnavo. MX Master ėmiau, nes panaši forma. Šiaip kaipo patogi, gal
tik sunkesnė, palyginus su MX518. Yra buvę kad riešą skauda, bet nežinau ar
čia pelės bėda.
Pradėjo gliučinti po pusantrų metų, ratukas sunkiai sunktis ir kursorius
šokinėt. Parašiau Amazonui, iškart išsiuntė naują, seną paprašė grąžinti,
siuntimą apmokėjo. Bet pasinaudojus apie metus vėl su ratuku problema -
laisvai paleidus pasisuka vos vos. Gal pravalyti reikia, bet varžtai
nestandartiniai, tai kaip ir neskirta būti user-serviceable.