Tema: Re: Pelytės
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-10-14 12:37:33
2020-10-14 11:02, Doxlas rašė:

> Taigi pageidavimai:
> Bluetooth
> Lazeris
> 1200-1600 dpi
> ne plokščia ir ne kompaktiška - naudojama pagrinde ant stalo.
> Gal kas neseniai rinkotės?

į trackball'us nesidairai? Kokį MX Ergo pvz?

Dar momentas, jei aktualu riešo būklė, yra vertikalios pelės - Logi MX
Vertical ir pan. Bet prie jų irgi reikia priprasti.

> Ar Logitech išsprendė savo problemas su mikrojungiklių double click
> vietoj single? O tai pas mane iki tol 2 laidinės ir viena optinė
> Logitech ta liga susirgo. O va HP mikrojungikliai kol kas laikosi.

double gaunas tuomet, kai lūžta mikrojngiklis.
Logi naudoja Omron (bent kai savo operavau), HP - nežinau ką.

Man paprasčiausia pakeisti tą jungiklį po 5-6 metų ir tiek reikalų.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody