Tema: Re: planuoju pirkti +/-
Autorius: Remigijus
Data: 2020-09-07 19:15:12
Jei senas monitorius tada viskas gerai, tiks tavo išsirinktam
kompiuteriui, bet tavo išrinkto kompiuterio nepirkčiau, nes būtų baisu
sudeginti namus.

Jei būtų man striuka su pinigais rinkčiausi esamo kompiuterio
atnaujinimą: Seną vaizdo plokštę ir dėžę pasilikčiau o kitką pakeisčiau
maždaug tokiu rinkiniu http://www.skytech.lt/krepselis-65754.html